Την Τρίτη 25 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί σε κλειστό φόρουμ και ιδιωτική λέσχη των Αθηνών μία πολύ περίεργη θεματολογικά συνάντηση και συζήτηση με θέμα την μονογαμία και το πόσο “αναχρονιστική κοινωνική πρακτική” είναι αυτή η συμπεριφορά η επί χιλιάδες χρόνια η οποία κράτησε σε συνοχή διαμέσου του γάμου, την πατρίδα μας εν έτει 2025.
Η Υπουργός Κοινωνικής συνοχής και Οικογένειας και εκλεγμένη από τον Ελληνικό λαό, οχι μόνον θα παραστεί στο εν λόγω φόρουμ, αλλά θα κληθεί να υπερασπιστεί το αφήγημα ότι ο γάμος δεν αποτελεί πλέον μονοπώλιο στην Ελληνική κοινωνία και πως και άλλες κοινωνικές “τακτικές” έχουν πλέον στους “σύγχρονους” καιρούς που ζούμε, αρχίσει να παίρνουν την θέση του.
Αυτή η θέση αμφισβήτησης του ιερού θεσμού του γάμου από μία αξιωματούχο μάλιστα εκλεγμένη απο τον λαό, θέτει μία ιδεολογικόηθική βόμβα μεγατόνων στα θεμέλια της Ελληνικής Οικογένειας διότι αμφισβητεί χάριν ενός περίεργου νεοταξίτικου εκμοντερνισμού σοβαρά τον δημόσιο διάλογο, την σκέψη πως ο γάμος και ως εκ τούτου και η οικογένεια όπως την γνωρίζουμε, δεν αποτελεί την μοναδική επιλογή για ένα μέλος της κοινωνίας.
Είναι γνωστή η πρόθεση του να χτυπηθεί σε κυτταρικό επίπεδο η Ελληνική κοινωνία με πρωταρχικό δομικό στοιχείο την οικογένεια. Το γεγονός όμως πως η ίδια η εκλεγμένη Υπουργός με το χαρτοφυλάκιο για την Οικογένεια, αμφισβητεί η ίδια και προβλέπεται να επιχειρηματολογήσει ενάντια σε αυτόν τον θεσμό που στήριξε επί χιλιάδες χρόνια την χώρα και την κοινωνία μας, αποτελεί οχι μόνον γεγονός που οφείλει σχολιασμό, αλλά και συμπεριφορά ανεπίτρεπτη η οποία εκφράζει το πλέον άσχημο πρόσωπο του ηθικού φιλελευθερισμού και του δικαιωματισμού που προέρχεται από αυτόν, με αποκλειστικό σκοπό του να χτυπηθεί ο θεσμός της Οικογένειας υπό την μορφή ενός περίεργου σκεπτικισμού.
Η διαβολή του ιερού θεσμού του γάμου και η επαγρύπνηση ενάντια στους πολυεπίπεδους σχεδιασμούς κάποιων ασαφών προθέσεων κύκλων μίας “ελίτ”, αδιευκρίνιστης ενάντίον του, θα πρέπει να μας προβληματίσει όλες και όλους.
Το πολιτικό θράσος το εκ της ατιμωρησίας εκπορευόμενο, οφείλει να διαθέτει και κάποια όρια.