ΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό, όσον αφορά στην μακροπρόθεσμη επιβίωση και προκοπή του ελληνικού έθνους, από την παιδεία. Πρωταρχική αιτία της παρακμής που βιώνει η χώρα, είναι η έκπτωση της ελληνικής παιδείας αρχικά σε εκπαίδευση και στην συνέχεια σε απλή κατάρτιση, με παράλληλη χαλάρωση, στο όριο της διάλυσης, κάθε έννοιας κανόνων, ιεραρχίας και πειθαρχίας. Για να ορθοποδήσει η Ελλάδα, η παιδεία χρειάζεται ριζική και εκ βάθρων αναδιοργάνωση υπό συνολικά νέο πνεύμα.

Οι κύριες πολιτικές που πρεσβεύει η «Φωνή Λογικής» σχετικά με την Προσχολική, την Πρωτοβάθμια, τη Δευτεροβάθμια και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συνοψίζονται ως εξής:

Προσχολική εκπαίδευση

Πρώτη και υψηλότερη μέριμνα αποτελεί το να έχουν όλα τα Ελληνόπουλα προτεραιότητα στους παιδικούς σταθμούς και τα νηπιαγωγεία της χώρας έναντι τέκνων πολιτών τρίτων χωρών. Για το λόγο αυτό, αφαιρούνται όλα τα υπόλοιπα κριτήρια που ισχύουν σήμερα, με πρώτα τα εισοδηματικά, που κρατούν πολλά Ελληνόπουλα εκτός δημοσίων και δημοτικών παιδικών σταθμών, αναγκάζοντας τις οικογένειές τους να καταφεύγουν στον δαπανηρό ιδιωτικό τομέα.

Σε περίπτωση που μία οικογένεια δεν βρίσκει διαθέσιμη θέση στη δημόσια προσχολική βαθμίδα στην περιοχή κατοικίας της, το κράτος θα υποχρεούται να της καλύψει τα έξοδα του ιδιωτικού παιδικού σταθμού/νηπιαγωγείου.

Όλοι οι παιδικοί σταθμοί μετατρέπονται σε ολοήμεροι, ενώ προβλέπονται τροφεία για τη σίτιση των νηπίων. Η καθημερινή υποστήριξη και διευκόλυνση των νέων γονέων αποτελεί νευραλγική πολιτική στην υπηρεσία της θεραπείας του δημογραφικού μέσω της αύξησης των γεννήσεων.

Πρωτοβάθμια – Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Επανέρχεται στο Δημοτικό η κανονική βαθμολογία στην κλίμακα του 10 από την πρώτη τάξη.

Δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στη διδασκαλία των μαθημάτων που παρέχουν στα παιδιά τα πλέον θεμελιώδη εφόδια για τη ζωή τους. Η ελληνική γλώσσα ως γραμματική και τρισχιλιετής γραμματεία, τα μαθηματικά, η γεωγραφία, η βιολογία και οι φυσικές επιστήμες, μία ξένη γλώσσα και η φυσική αγωγή αποκτούν ακόμα πιο  κεντρική θέση στο πρόγραμμα μαθημάτων.

Τα αρχαία ελληνικά εισάγονται από την τέταρτη τάξη του δημοτικού και παραμένουν υποχρεωτικό μάθημα σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας έως και την πρώτη τάξη του Λυκείου. Η γλωσσική συνείδηση και δεξιότητα αποτελεί καίριο εφόδιο για κάθε αυριανό πολίτη που καλείται να λειτουργήσει ως διαλεκτικό και λογικό άτομο και οι Έλληνες έχουμε στα χέρια μας έναν διανοητικό θησαυρό που μπορεί να μας βοηθήσει να συλλογιζόμαστε καλύτερα. Είναι εθνική υποχρέωση να τον αξιοποιήσουμε.

Η διδακτέα ύλη της ιστορίας αναπροσαρμόζεται με κύριο άξονα τα διαχρονικά επιτεύγματα των Ελλήνων κατά την αρχαία, βυζαντινή και νεότερη ιστορία. Δίνεται έμφαση στην ιστορική αλήθεια του εθνικού πατριωτικού αφηγήματος, απαλλαγμένη από ενοχικά σύνδρομα και διεθνιστικά συμπλέγματα. Τα παιδιά διδάσκονται τη φιλοπατρία, την αγάπη για την Ελλάδα, την υπερηφάνεια για την καταγωγή και την ταυτότητά τους.

Καταργούνται οι εποχικοί καθηγητές. Όλοι οι διδάσκοντες προσλαμβάνονται μέσω διαγωνισμού για τρία χρόνια κατ’ελάχιστον και ο τόπος όπου διδάσκουν παραμένει κατά το δυνατόν σταθερός. Το κράτος οφείλει να σέβεται τις ζωές των ανθρώπων που διδάσκουν τα παιδιά μας, παρέχοντάς τους ασφάλεια και σταθερότητα.

Προωθείται ο θεσμός της οικογένειας ως κύτταρο της ελληνικής κοινωνίας. Τα παιδιά μαθαίνουν από νωρίς και με ξεκάθαρο τρόπο ότι ο πατέρας είναι άνδρας, η μητέρα γυναίκα και τα παιδιά έρχονται στον κόσμο από ανδρόγυνα. Καταργείται η επιλογή “γονέας 1” και “γονέας 2” από τα επίσημα έγγραφα. Η ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα δεν έχει θέση στην εκπαίδευση.

Ιδρύεται από ένα πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο στην πρωτεύουσα κάθε νομού. Η αριστεία επιβραβεύεται και οι άριστοι μαθητές ενθαρρύνονται με υλικά κίνητρα ώστε να μετεγγραφούν σε Πρότυπα σχολεία. Προβλέπονται Αθλητικά και Μουσικά Γυμνάσια και Λύκεια.

Ενισχύονται τα Επαγγελματικά Λύκεια με μαθήματα επιχειρηματικότητας και παρέχονται δημοσιονομικά και ασφαλιστικά κίνητρα για τους αποφοίτους, τόσο για να απορροφηθούν στην αγορά εργασίας, όσο και ώστε να ξεκινήσουν δική τους επιχείρηση. Το σχολείο εμφυσά από τις μικρές τάξεις στα παιδιά τον σεβασμό σε κάθε επάγγελμα και την αντίληψη ότι η επιτυχία στη ζωή δεν προϋποθέτει κατ’ανάγκη πανεπιστημιακό πτυχίο.

Καθιερώνεται από το Νηπιαγωγείο έως και το Λύκειο ενιαία σχολική στολή, με στόχο την επανεμπέδωση σχολικής τάξης και κοσμιότητας, αλλά και την προστασία των λιγότερο κοινωνικά προνομιούχων μαθητών από φαινόμενα προσβολών, χλεύης ή τραμπουκισμού. Η εμπέδωση της ισότητας, της ισοτιμίας και της ασφάλειας των μαθητών αποτελεί ύψιστη υποχρέωση της πολιτείας. Επανέρχεται το μέτρο της πενθήμερης αποβολής. Οι απουσίες καταγράφονται κανονικά και η συμπλήρωση του σχετικού ορίου συνεπάγεται επανάληψη της τάξης.

Επανέρχεται η πραγματική αξιολόγηση της μαθητικής διαγωγής. Σε περίπτωση που μαθητής έχει συνολικά κακή διαγωγή στο τέλος της χρονιάς, επαναλαμβάνει την τάξη. Το κύρος του διδάσκοντα πρέπει να προστατεύεται από κακόβουλες μαθητικές συμπεριφορές.

Εφαρμόζεται πραγματικός πειθαρχικός έλεγχος διδασκόντων και επιβάλλονται μισθολογικές ποινές, όταν παραβαίνουν τη δεοντολογία του λειτουργήματός τους, προωθώντας ή προπαγανδίζοντας κομματικές ή ιδεολογικές θέσεις και απόψεις, όταν μειώνουν, προσβάλλουν ή εκφοβίζουν μαθητές. Παύει η ασυλία της μονιμότητας και θεσμοθετείται σε ειδικές περιπτώσεις, όπως η προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, η δυνατότητα απόλυσης διδασκόντων.

Συμφώνως και με το άρθρο 16 του Συντάγματος της Ελλάδος, το κράτος υποχρεούται να καλλιεργεί την θρησκευτική συνείδηση των Ελλήνων πολιτών. Ως εκ τούτου, το μάθημα των Θρησκευτικών οφείλει να επιστρέψει στον χριστιανικό του χαρακτήρα, με αναφορά τόσο στην Αγία Γραφή, όσο και στην ελληνορθόδοξη παράδοση και πατερική γραμματεία. Τα θρησκευτικά είναι μάθημα υποχρεωτικό για κάθε χριστιανό μαθητή. Για τους μη χριστιανούς μαθητές προβλέπεται η επιλογή του μαθήματος της θρησκειολογίας. Στο ίδιο συνταγματικό πνεύμα, η σχολική μέρα, για τους χριστιανούς μαθητές που το επιθυμούν, ξεκινά με προσευχή. Προβλέπεται τουλάχιστον ένας χριστιανικός χώρος προσευχής ανά σχολείο.

Ο μαθητικός συνδικαλισμός ενθαρρύνεται, εφόσον δεν έχει την παραμικρή σχέση με πολιτικά κόμματα. Τα παιδιά καλούνται να συγκροτήσουν τις κοινότητές τους, να εκλέξουν τους εκπροσώπους τους και να οργανωθούν για το κοινό καλό, εμπεδώνοντας τη λειτουργία των δημοκρατικών κανόνων.

Ορίζεται ανώτατο ποσοστό 25% αλλοδαπών μαθητών ανά τμήμα για την προστασία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε περιοχές όπου η συγκέντρωση πληθυσμού αλλοδαπών είναι πολύ υψηλή, και μέχρι να επανεξεταστούν όλα τα άσυλα που έχουν δοθεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, δρομολογείται η συγκρότηση ειδικών τμημάτων αλλοδαπών μαθητών, ώστε να μην παρακωλύεται η μάθηση και η πρόοδος των υπόλοιπων παιδιών. Καταργείται το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο και μετατρέπεται σε Πρότυπο.

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Οι κύριες πολιτικές που πρεσβεύει η «Φωνή Λογικής» σχετικά με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συνοψίζονται ως εξής:

Αποσύνδεση του Απολυτηρίου από την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η σφαιρική μόρφωση των μαθητών δεν επιτρέπεται να υπονομεύεται από τη διαδικασία εισαγωγής στα ΑΕΙ. Καθιερώνονται πανελλήνιες εξετάσεις με θέματα από μία επιλογή τεσσάρων βασικών μαθημάτων, που τα παιδιά έχουν διδαχθεί στο Λύκειο, και τα οποία ορίζει ως εξεταστέα κατά τα κριτήριά της η εκάστοτε σχολή.

Πλήρης κατάργηση του λεγόμενου πανεπιστημιακού ασύλου και της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας. Τα ελληνικά πανεπιστήμια διέπονται από τους ίδιους ακριβώς νόμους και κανόνες που ισχύουν σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της ελληνικής επικράτειας. Η Πανεπιστημιακή Αστυνομία είναι περιττή, αφού στα ΑΕΙ, εφόσον υπάρξει ανάγκη, μπορεί κάλλιστα να βρίσκεται και να παρεμβαίνει η κανονική αστυνομία. Παραβατικές, ασύδοτες, επικίνδυνες, βίαιες, προσβλητικές, καταστροφικές, επιθετικές και αντικοινωνικές συμπεριφορές απαγορεύονται κυριολεκτικώς διά ροπάλου.

Προωθείται το πραγματικό αυτοδιοίκητο των κρατικών Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. Κάθε κρατικό πανεπιστήμιο επιτρέπεται να αντλεί πόρους και χορηγίες κατά την κρίση του και στα πλαίσια της ακαδημαϊκής δεοντολογίας, να οργανώνεται εσωτερικά κατά το δοκούν, ακόμα και να προσαρμόζει προς τα πάνω τη μισθολογική κλίμακα των διδασκόντων. Η εκλογή των πρυτανικών αρχών γίνεται εσωτερικά από την ακαδημαϊκή κοινότητα του κάθε ιδρύματος, που καθορίζει και τον κανονισμό λειτουργίας του..

Η ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να επιτραπεί επιτέλους και στην Ελλάδα. Τα εργαστήρια ελευθέρων σπουδών, τα οποία επικυρώνονται κι επιβλέπονται από πανεπιστήμια άλλων χωρών και συχνά είναι μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, οι οποίες παρουσιάζονται ως ιδιωτικά πανεπιστήμια, δεν επαρκούν, ώστε στην Ελλάδα να παρέχεται σε όλους η δυνατότητα ποιοτικής πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Με την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων και με οδηγό τον υγιή και ευγενή ανταγωνισμό, που οφείλει να διασφαλίζει το κράτος, η ανώτατη παιδεία έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί σε μία ανθηρή δραστηριότητα σε διάδραση με τους τομείς έρευνας και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, αλλά και με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Συνεργασία με ελληνικού ενδιαφέροντος έδρες και προγράμματα σπουδών πανεπιστημίων και μορφωτικών ιδρυμάτων του εξωτερικού. Η στήριξη και προώθηση των ελληνικών σπουδών διεθνώς, όπως επίσης και των ερευνητικών ή ιστορικών κέντρων και ινστιτούτων του Ελληνισμού ανά τον κόσμο, συνιστά υποχρέωση του ελληνικού κράτους.

Ειδική Εκπαίδευση

Το κράτος οφείλει να λαμβάνει κάθε απαραίτητη μέριμνα, ώστε μαθητές με ειδικές ανάγκες και δεξιότητες να μπορούν να παρακολουθούν κατά το δυνατόν κανονικά το εγκύκλιο πρόγραμμα σπουδών σε κάθε βαθμίδα της ελληνικής εκπαίδευσης. Όπως και σε περιπτώσεις όπου συντρέχουν κοινωνικοί, γεωγραφικοί, ιατρικοί, ή άλλοι λόγοι, παρέχεται η δυνατότητα κατ’οίκον διδασκαλίας, με την προϋπόθεση ότι ο μαθητής θα δίνει εξετάσεις ώστε να προβιβάζεται από τη μία τάξη στην επόμενη.